Ny vecka..

och vi närmar oss ett nytt år med stormsteg.. :) för mig innebär det otroligt mycket.. och jag ser allt som positivt.. vi kan väl börja med att säga att jag snart har gjort en termin på "Räddningsskolan" detta med både lärdom, spänning, nervositet, glädje, "tristess".... hmmz...kan jag skriva så... nästa termin blir tuffare, för då händer det mera på skolan och koll bör jag ha till viss del.. :)
Foten börjar läka bra och jag längtar tills jag kan börja springa igen, men framför allt att få börja spela tennis igen.. det är helt klart det roligaste jag vet..  ovanpå utbildningen och dess väg mot ett "slut"... fniss... ja, tiden springer iväg och snart är jag då i mål... optimist.... så ska jag flytta till en STORstad... hehe.. den är större än den jag för närvarande bor i... det blir kosan till Göteborg... och det ska bli såå roligt.. det händer ju en massa där.. och det lär väl inte bli utnött på en gång.. får jag hoppas... shopping i massor, fika, restauranger, sevärdigheter, sport, nöje....japp, massor med saker att göra om dagarna då jag är ledig och hinner... tjoho! ja-a... så nu förstår du att jag ser framemot ett 2007....  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback