Orklös

..det är vad jag är idag.. efter examinationen i delmoment trafik så blev jag illamående och spydde... haha näää, jag blev godkänd. Har mått illa hela helgen och även idag. Jag valde att inte vara med på rökdykningen idag, vilket var trist.. övning är alltid bra.. men jag tror att värmen, ansträngningen och mask för ansikte hade förvärrat situationen.

Jag har  vilat hela dagen, men nu måste jag läsa lite brandteori.. det är så mycket att lära sig och inget är självklart.. rörigt helt enkelt..men jag vet att det kommer att lossna ju mera vi pratar brand och övar brand.
Imorgon är det brandprov och examination grupp, trafikolycka. Vi kommer att bli poängbedömda enskilt. Detta resultat kommer att slås ihop så att vi får ett gruppresultat.. känner som det är i dagsläget, att jag kan de olika positionerna... hoppas att jag drar full pott.. vi kommer att få lotta ut positionerna och dessa är: räddningsledare, säkerhetsman, sjukvårdare, chaufför/verktygsman och avspärrare/losstagare/sjukvårdare.. ska försöka att ta med kameran så jag kan lägga in några bilder..

Imorgon åker jag hem för "jullov" även om vi har ett prov att läsa till och en rapport att skriva... fram till januari 2007.

Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback