Sommarminnen..

..sitter här och tänker på sommaren som var... sol, värme, äventyr, skratt, lycka och fotojobb...hoppas nästa sommar blir lika bra.. nu kommer jag inte att vara i vackra Karlskrona utan i stora Göteborg.. får se vad staden har att erbjuda mer än Liseberg, friidrott och shopping... :)

Nu är det höst/vinter.. vet i kattsingen vad jag ska skriva... känns mer som höst men egentligen så är det väl vinter nu.... eller?! hmmz... bara snön och kylan som fattas...fast, jag vill varken ha kyla eller snö.. jag är en sommarflicka... ler.. dock har jag köpt alla klappar och det känns ju skönt men mindre bra i plånboken... kan ju inte påstå att jag är snål... äää... fast det kanske jag borde vara nu när jag pluggar.... nja, inte snål men mera ekonomisk... jag är inte det... kommer nog aldrig att bli det...jag menar ekonomisk... sitter fortfarande och tänker på sommaren och mina bilder som togs då... här kommer två utav cirka 120 bilder..gokväll.

Modell

brandman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback