Tisdag-onsdag..

Vet inte vad jag ska ha för överskrift idag... sitter på rummet, har rullat ner, tvn är på... myslampan tänd...
Jag är trött och frusen idag.. skrev inget igår.. men dagen var mycket bra.. vi hade genomgång i rökdykarfysiologi.. intressant och lite självklart.. efter lunch fortsatte vi med rökdykning med skosula... alltså ingen syn... hihi.. kort kommer snart..  du får se lite hur det såg ut för min grupp...vi hade skoj när vi gick efter och kollade våra kompisar och hur det faktiskt ser ut.. haha... jag och Christian körde ihop och vi fick ett stort rum som var helt öppet.. jag var försterökdykare så jag bestämde mig för att hålla höger hand i väggen och söka av rummet utifrån det.. Christian trodde han var bakom mig när jag frågade honom var han var.. i själva verket var han snett bakom.. ca två meter... vi snodde runt med slangen i rummet... men hittade ingen docka... när vi hade gått ett varv kom vi på oss med slangen, den låg väl inte sååå bra... runt hela rummet istället för bakom oss utifrån trappan...ups... iallafall så fick vi följa slangen och på så sätt hitta tillbaka för att rapportera att vi var på väg ut...
På kvällen var jag och E och tränade lite styrka och sedan bastade vi i en halvtimme.. det var skönt och jag somnade iallafall gott på kvällen.

Sökteknik

Idag var vi uppe i ottan kändes det som.... vi började kl 08 och det var fortsättning på gårdagen... rökdykning i discorök... det var roligt och alla körde med samma "partner" som igår.. själv så tror jag att det är bra.. vi lär känna varandra och hur vi är, tänker och jobbar...det blir inte så hattigt.. det gick bra för mig och Christian... och för alla andra också... tror jag..

Nu är någon grupp tillbaka i korridoren..det hörs... alla är överivriga på att träna och vissa tränar två - tre gånger per dag... lite väl.. kan jag tycka... en gång per dag räcker gott för mig.. även om jag inte tränar varje dag... ikväll ska jag slappa med en skvallertidning... :) och äta lite godis... mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback