Wow..

..det fungerar att logga in...tjoflöjt.

Igår tänkte jag sätta in några bilder från fotbollsliret...men de blev inte tillräckligt bra, får ta det en annan gång... hmmz... va gör jag inte för din skull... ;) nåja, va med och lirade boll med killarna i klassen... skoj... fick en tjottablängare mitt på näsan... (var målvakt) inte nice, men det gick över ganska snabbt. Hände inte så mycket annars... hade en lektion i genus (manligt-kvinnligt) några timmar... intressant som vanligt, speciellt roligt när vi har en lärare som är rolig, smart och pedagogisk...

Idag har vi haft tråkiga lektioner.... säkerhet i kommunen... babbel babbel... vad innebär säkerhet, vad finns det för risker och vad/hur kan vi förebygga och återgärda dessa... babbel babbel... efter lunch fortsatte vi med rapportskrivning...kan redan...har gjort det ett antal gånger... men nu ska vi inte göra enligt högskolan, men ändå...kli i huvudet... undra hur det ska gå för dem som aldrig har skrivit en rapport... stackare... jag tycker mest att det är drygt.. vill hellre lära mig annat..men å andra sidan så är det nog förebyggande jag vill arbeta med efter skolan så det är väl bäst att jag fokuserar på rapportskrivning och risker...

Tänkte springa idag...men det blir mörkt så fort på eftermiddagen och jag känner inte för att springa på slingan själv... Emelie är yr i bollen med flås och flämt så hon vilar denna veckan.. säkert ett virus.

Nu har jag printat ut en massa som förberedelse för jullovet och arbetet vi ska göra.. och så blir det prov dagen efter vi kommer tillbaka... jullov... nope! får bli vårlov i april istället...då bär det förmodligen iväg till Budapest... det är på tapeten nu... :) älskar ungersk mat, mycket att se och göra där också... och hyfsat billigt... :)

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback