Det är aldrig kul att vara..

sjuk... ja, sjuk sjuk är väl att överdriva men jag har halsont, förbannat ont i öronen och huvudvärk och nu börjar jag bli snorig... fy bläää... denna veckan är så viktig. Jag måste orka plugga till provet nästa vecka och så vill jag kunna vara med på simträningen i morgon om det blir något?! vet i katten om jag klarar det med öronen.. vad tror du? sitter här med mössan på, den har jag för övrig haft på hela dagen, även på lektionen.. inte så mkt hyfs, men ibland så är det behövligt att vara lite ego och ohyfsad speciellt om man är sjuk... har precis ätit en god stor sallad och nu dövar jag det onda med go..hick...d... hick...is...hick..
Varför är vi sjuka? och varför blir man alltid sjuk när man minst vill bli sjuk.... ääää...
Nu ska jag vila lite...vi hörs imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback