Fortfarande röd i ansiktet...

efter årets FÖRSTA joggingtur! japp, det låter något va.. målet var inte att springa varken fort eller långt utan att mest få känna hur min hälsena skulle klara påfrestningen... det gick bra. Jag känner ingenting i dagsläget... gott! Nu kan det bara bli bättre och snart kan jag springa både långt och även på ta fram tennisracket och slå lite... har inte spelat tennis på 1.5 år och jag längtar så.... får väl träna upp konditionen lite också...

Idag har jag och Emelie lekt..haha.. japp, i damernas omklädningsrum...de du! vilken syn det skulle ha varit att se oss leka kurragömma i mörkret...Du undrar säkert varför vi har lekt där inne... jo, på onsdag ska vi ha prov i att sätta ihop andningsapparaten i mörker .. både med larmställ, sätta på luften och göra ett sambandsprov... det var kul att se Emelie efter första försöket...haha... hon hade satt på savoxen på fel sida på masken... tyvärr så var det inte med min kamera vi tog kort så jag kan inte bifoga den bilden här... nåja jag var inte mycket bättre men lite... jag snodde bara remmen på masken så den låg fel... men det syntes ju inte så tydligt... hehe...

I helgen var jag på fest i Borås... på Grand Hotell... det var trevligt. God mat, bra toastmaster, roliga lekar och trevligt folk... kände inte många kan jag säga, men desto fler när kvällen var slut... alltid något eller hur.... skickar med en bild där jag sitter och diskuterar något.. kan dock inte säga vad det var... men men...

Nu ska jag följa med Emelie ut i mörkret.. denna gången utomhus.. hon ska springa cooper testet... heja heja... psss.. följer mest med för att kolla så att hon inte fuskar med tiden..men säg inget... ;)

Djup...äää...diskussion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback