Helt färdig..

Både med min affisch... och i kroppen.. Äntligen är jag klar med mitt arbete som ska redovisas imorgon.. jag är jättenöjd! visserligen har jag lagt ner mycket tid på den, men det mesta beror på att jag har ritat allt för hand och att jag har tänkt att allt ska ha ett sammanhang=en röd tråd.. :) ska verkligen bli roligt att få argumentera för den och få feedback.. ser även framemot att få titta på de andra affischerna som mina klasskompisar har gjort..

Jag har precis satt mig tillrätta framför datorn, sneglar på tv 4, "Medium"... har duschat och fräschat till mig.. ska verkligen bli skönt att krypa ner i sängen.. nöjd med dagen och med ett leende på läpparna... både för ett bra jobb och för att det är fredag imorgon... vilket innebär helg... komma bort från studentrummet, träffa andra människor, äta god mat och bara ha det bra... nja, förutom tågresan på tre timmar... bläää... tur att jag har en ipod.. tiden går lite fortare då..om inte det blir dryga väntetider... håll tummarna för att det inte blir det..please..

Tack för dagen och för vad den har gett mig... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback