Hemma...

äntligen! sitter med filten över ryggen... brrr.. elementen har varit avstängda då jag inte har varit hemma på ett tag.. och jag kan tänka mig att jag kommer att frysa lite inatt... orkade inte gå ner i källaren för att hämta upp vintertäcket.. får göra det imorgon..
Ögonen är trötta.. har suttit i bilen ett par timmar med undantag för att jag stannade i K-stad och shoppade lite och var hos frissan... nu är jag fin igen... ;)
Ska på fest i Borås nästa helg.. hoppas att jag hittar något snyggt att sätta på mig.. skulle vilja ha något i lila.. men den lila färgen jag söker är inte kommen till Sverige än... finns bara i USA och Paris.. men du vet väl att modet är före over-down there...
Jaja... vi hörs väl av snart.. får se om jag har tid över i helgen.. men annars får du ny rapport från skolan på måndag... sweet dreams..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback