KLAR!!!! hmmz.. hoppas jag...

Äntligen ska jag sätta mig i soffan och slappa en stund. Jag har skrivit en uppsats till gruppens redovisning i morgon... Risk 2, "Samhälle och riskbild i ständig förändring".. det har varit drygt idag... hoppas verkligen att den blir bra och att redovisningen flyter på... nu väntar jag på att få feedback från två av mina kompisar, vi är i samma basgrupp.... de ska alltså läsa igenom hela uppsatsen...
Om du undrar varför jag inte skrev något igår så beror det på att jag då satt i skrivandets stund... hmmz...

Kan för övrigt meddela att jag och alla andra i klassen klarade andningsapparatsprovet som vi hade igår eftermiddag... konstigt men jag var nervös minuten innan vi skulle gå in i det mööörka torkrummet... och det var varmt.. jag satt precis vid fläkten och satte ihop mitt paket... Vi var två i varje torkrum, för det handlar ju om teamwork...nice... I like! jag och E körde ihop, och vi var gäng nummer två ut.. vet inte vad tiden blev (körde dock inte på tid) men jag kan tänka mig att det tog ca 11-12 minuter.

Du får ursäkta men nu ska jag sätta mig i min soffa och njuta en stund innan det är dags för mig att tvätta och städa bilen, sedan blir det sängen för mig... vi hörs om några dagar! tjo! :)

Kommentarer
Postat av: Haacke

Det här vart skoj :) Du måste ha gått SMO :) GJorde med prov på andningsapparaten för några veckor sen, satte ihop det och tät klädsel på 4.30 :)

2007-12-13 @ 09:47:53
Postat av: Helena

Tjo!

Nää.. jag går SMO i Revinge.. är på LIA nu och går min sista termin till våren.. :)

2007-12-18 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback