Rekryteringstester

Idag har vi fått öva på de rekryteringstester som vi måste klara om vi ska söka till Räddningstjänsten, speciellt om vi vill komma till storstäderna som Gbg, Malmö och Sthlm...  det är intressant att vi kan räkna ut vårt index och hur vi ligger till.. tur att vi har några terminer på oss att öva... Lasse, fysläraren ska redigera mitt träningsprogram då jag inte klarade bänkpressen idag, 35 st häv på 30 kg...jaja, jag vet att jag är klen i armarna...men det kommer att gå bra... :) bättre och bättre dag för dag... :)


Rek.test
Drag till haka.. 40 st á 15 kg

Rodd
Rodd 500 meter på 1:45 minuter

Bänkpress
Bänkpress 35 st á 30 kg

Kommentarer
Postat av: Mia

Fasen va gött att det finns tjejer som vågar sig in i mans dominerande yrke. Om jag bara hade varit i bättre fysiskform så hade jag mycke väl kunnat tänka mig bli brandman oxå...
Jag säger bara go girl!!!

2006-11-08 @ 18:40:32
Postat av: Anonym

Tycker helt klart att du ska söka om du skulle vilja jobba som brandman... det hänger mycket på viljan, lite j-a annamma och annat smått och gott.. :)

2006-11-08 @ 19:05:28
Postat av: Haacke

Tufft :) Läste du SMO i Revinge eller var det något annat? För jag gör det nu och kände igen gymmet ;)

2007-12-13 @ 09:45:02
Postat av: Helena

Jag läser i Revinge och vi syns i januari..

2007-12-18 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback