Risker/rökdykning

Kl. är 16:43 och jag har samlat in det material som jag behöver...hoppas jag... till min redovisning på fredag.. Vi ska ju göra ett arbete om rökdykning och vad det finns för risker och vilka åtgärder som kan minska riskerna...Idag har jag ringt runt till olika räddningstjänster för att få reda på hur det ser ut hos dem när det gäller insatser.... har även letat statistik både här och där och överallt.... hittade inget så jag ringde till arbetsmiljöverket.... nja, inte hade de något direkt att hänga i granen...men men... jag tror mig ha det jag behöver och kan dra en röd tråd igenom arbetet.... pust... äntligen!! ..ska jag börja... allt ska redovisas på fredag... måste börja nu! bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback