Snoris..

det är jag det... snyter mig var och varannan femte minut.. börjar bli trött på det! nu sitter jag här igen.. framför datorn och sneglar på tvn som är precis bredvid... du vet, mitt rum på skolan är inte stort.. Jag får plats!.... men det är inte mycket mera.. :(
Idag har vi haft en lugn dag i skolan... lite eget arbete och kostredovisning... min grupp presenterade inte så bra... nervöst, hackigt och för mycket "papper" i handen... för övrigt så redovisade vi GI-metoden...
Jag tycker helt klart att Paleolitisk kost var den mest intressanta.. bra upplägg, bra information och bra presentation...
E skulle göra rullbandstestet till vår uthållighet/konditionslaboration... knepigt band vi har här på skolan... lutningen skulle vara 8 grader efter två minuter....ääää.. hallå... inte fanken höjde bandet sig..inte något alls... inte undra på att E puls inte gick upp... nåja, det hade gått bra ändå..
Funderar på att slappa lite i soffan nu... har precis tvättat bilen.. jaja, jag vet... tvättade den förra veckan..men va..... den blir ju skitig fort vid den här årstiden och jag gillar att ha en ren och nytvättad bil... :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback