Tisdag kväll...

Åh... det är så skönt att bara ligga i soffan och slappa..äta clementiner och titta på Grey´s anatomy...
Gillar den serien skarpt, drama och komedi i ett.. ska dock bli skönt att krypa upp i en renbäddad säng..

Idag har det varit full rulle... brandlektion och andningsapparats genomgång, tvättat och städat bilen... och jag var smart... lät bilen stå kvar i tvätthallen över natten för att den inte skulle frysa efter tvätten... det var bara en student efter mig och han fick också plats med sin bil... hämtar den imorgon bitti.

Jag har hunnit att träna både kondition och styrka idag, känns skönt att vara igång efter skadan.. imorgon ska vi gå igenom ett rekryteringstest... vet inte om vi ska göra testet eller bara gå igenom det.. men det märker vi...  seeeeeedan har jag hunnit med två andra saker också... men det berättar jag inte för er...ler... men roligt är det och glad är jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback