Allt och inget..

Smask smask.. nu sitter jag då här igen.. framför datorn och tuggar på mentos.. Tv:n på det lilla bordet är på, kollar på time out.. bara älskar det programmet! Gillar Tomas Pettersson skarpt, har träffat honom live också.. de du. Gillar hans dialekt, hans ansiktsuttryck, kroppsspråk och naturligtvis hans humor... haha.. Robert Gustafsson är också bra, speciellt i tvekampen med kommentatorn Peppe Eng.

Jaha, känner en släng av trötthet i ögonen, hmm.. undrar varför?! är det för att jag alltid är först igång på morgonen eller beror det på att jag och min kurskamrat Emelie har kört hårt ikväll....ääää... styrketräning alltså. Det märks att jag inte är i form... opererade min hälsena för 6 veckor sedan och innan dess var det ett år sedan jag tränade..jaja..  det beror på min skada, därav operationen.

Imorgon är det "bara" 72 veckor kvar..tiden rinner iväg här på skolan i Revinge. Idag har varit den helt klart tråkigaste dagen sedan vi började den 4 september. Miljöolyckor och bygg- och brandlagstiftning..  Nja, det sistnämda var intressant men vem tänker på gifter i grundvattnet och en massa kemikalier?! naturligtvis är det bra att känna till vad som händer vid en kemolycka men det är väl inte det första ni tänker på när ni hör ordet... brandman?? jag var måttligt intresserad....äää...ööhh...satt och ritade av läraren i mitt block. Ja, det är likt.. är faktiskt duktig på att rita även om jag inte har gjort det på läääänge.

Nähää.. här sitter jag och maler... nu ska jag gå en runda i korridoren och checka läget med mina andra kurskamrater.. lovar att berätta mera hur det ser ut här..bilder kommer också.. tror jag ska lägga in en bild av mitt rum...det är jättestort, not!  nää, det är inte mina gardiner.. de är dessutom utbytta nu... tjo!


Mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback