Är det vår eller är det vinter..

That´s the question.... hmmz... det snöar som bara den här i Långedrag... Långedrag tänker du.... ja.. här jag bor..
Skönt att bara kunna sitta och slappa resten av kvällen.. idag har det varit fullt ös ända sedan klockan 09 imorse.. märkte att jag inte hade tillräckligt med bullformar hemma då jag skulle sätta igång.. så det var bara att ta bilen och köra till Coop i Sisjön för att handla.. handlade lite annat också som alltid.. bilens larm gick igång när jag öppnade dörren så nästa vecka ska den lämnas på Volvo för kontroll... jaa.. den har larmat konstigt hela veckan... iallafall så har jag bakat 106 bullar idag så nu är 1/3 av frysen full av bara bullar.. men det är gott att ha hemma..
Jag hann även att planera blommorna men de fick väl sig en rejäl chock av snön som faller ute.. stackars blommor.. hoppas de överlever..

Var över gatan på Life och körde högintensiv intervall/cirkelträning efter allt "hemmajobb"... ääää..... det var tufft men väldigt skoj... och skönt efteråt... för då hoppade jag i massagekaret hemma med en sådan här... hmmz.. doftboll som luktade fräscht.. citron och något annat.. avslappnad i morgonrocken ska jag lägga mig i soffan och smälta den Indiska maten som jag har ätit.... Punjabi Mashli=grillad laxfile med tomat, ingefära, vitlök, chili och koriander.. starkt och gott .. får inte glömma nanbrödet.. och raita..

Nu blir det resten av påskgodiset och "Dreamgirls"

Go kväll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback