En bok..

kvar att gå igenom och skriva av till brandprovet sedan kan jag börja plugga. Har suttit ett par timmar och skrivit ikväll... nu ska jag bara slappa och kolla på tv. Tar bara ut det som jag anser vara viktigast... finns inte en chans att jag lär mig tre böcker... är för rastlös för att sitta ner och läsa så mycket..

Vi har varit lediga idag då vi har kört halvklass... jag var och tränade i förmiddags.. körde lite kondition och sedan styrka. Träffade Emma och pratade med henne en stund. Efter träningen gick jag och E ut och la oss i solen.. Benny, Christian och Benjamin solade också... det var gott.. ska bli fint väder i några dagar så det blir väl solen imorgon efter den praktiska övningen..

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback