Lugn dag..

Sitter och väntar på att syster ska ringa... min systerdotter ska konfirmeras den 28 april så jag behöver veta om hon önskar sig något speciellt.. kollar lite på Men in trees så länge... har haft kemi idag... genomgång av verktyg, metod och teknik... inte speciellt roligt..

Vårvädret är här igen synd att det blåser så mycket för vinden är kylig...

Hoppade träningen idag och städade och tvättade bilen istället... ringde receptionen igår och Annika svarade... när jag sa att jag ville boka tvätthallen så skrattade hon och sa: "-du är den som använder tvätthallen mest här på skolan... men det är bra... den ska ju utnyttjas"... haha... ja jag tar hand om bilen varje vecka... ren och välstädad alltid.. precis som jag tycker om... :)

Ska ringa en kompis i Uppsala ikväll, Johan.. har inte pratat med honom på jääääätte länge så det ska bli spännande att höra hur det är med honom och hur det går för hans företag.. Uppsala trailercenter.. nu passar jag på att göra lite reklam också.. hehehe...

Nåja, imorgon ska vi öva på att ta på oss kemdräkten så då ska jag lägga in några bilder..

På återhörande...

Kommentarer
Postat av: Andreas

ooh så man ska göra beep-test alltså? Det finns nog inte många saker i denna värld som är värre tror jag haha=)

Med mig är det bara bra! Ska iväg till Örebro och undersöka mina ögon på lördag. Om inte mina hornhinnor är för tunna så blir det en laseroperation så att jag slipper linserna. Tror nog inte att det blir nåt men jag håller tummarna!

Ha det gött! Kram

2007-04-12 @ 19:53:05
Postat av: Helena

Det är riktigt tufft..hur många längder klarar du.. den bästa i vår klass klarade upp till nivå 12...

Hoppas det går bra i Örebro!

Kram

2007-04-14 @ 07:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback