Fest...

Torsdag kväll... det är fest på skolan och naturligtvis så är killarna och festar i vårt hus... de har fest för den nya SMO klassen.... det var likadant förra gången... högljutt, alkohol på golven, förstörda möbler... i helgen var det fest och då gick två stolar sönder och någon rökte inomhus så att brandlarmet gick och skolan fick pröjsa 6000.- för att räddningstjänsten kom.... ojoj... pinsamt. Hade du sett några av dem så skulle du undra om dessa verkligen ska bli brandmän... Calle i klassen som inte festar hårt idag och inte är med på "lekarna" sa... "-de är väl inte 14 år längre"... frågade en kille varför han vill bli brandman... han svarade "-det är slappt, man kan träna mycket och kolla på tv.. men jag gillar människor och tycker inte om att vara själv" (21 år)........ hoppas de sticker ut snart.. några skulle till Lund... sedan så kommer de förmodligen tillbaka vid 02-03..

Idag har jag och Emelie tränat.. jag sprang på rullbandet ... tränade lite ben och sprang i uppförsbacke 8 grader... det gick bra men det var svettigt... skönt efteråt iallafall...

Nu ska jag titta lite i några böcker om kommunen... vi har prov om två veckor.. ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback