Läxor..

har det varit mycket idag. Vi har börjat med risk 4:1... det handlar om kommunens uppbyggnad och min basgrupp har tagit fram 11 frågor som vi vill ha svar på och som ska redovisas på fredag. Jag har hittat 10 av svaren, ska kolla vidare imorgon.
Ska läsa lite i lagen om skydd mot olyckor snart... blir väl en timme tror jag.. sedan ska jag släppa pluggandet.

Idag har jag pratat med min vän Janne i "Livräddarna"... han höll på att tvätta bilarna så vi hann inte prata mer än 10 minuter men jag blir alltid lika glad av att höra hans röst... har känt honom i fyra år i år och det är roligt att vi har kontakt fastän vi bor på skilda håll i landet... en ödmjuk, omtänksam, trevlig kille som har bra svar på det mesta... :) appropå annat så har jag fått en ny vän på skolan... det känns jätteskönt med tanke på att det nästan bara är killar på skolan... hon heter Emma och går sista terminen på SMO. Tänkte följa med henne ner till Ystad någon kväll och lira lite innebandy... kul! skönt att komma bort från skolan.
Oki, nu ska jag ta och läsa lite... vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback