Fy fanken va..

..kallt det har varit idag... jag tror att jag är frusen på grund av att det har varit iskallt i huset igår och inatt... har ingen aning om varför de inte har haft på värmen. Ingen hade haft elementen varma inatt. Jag hade pyjamasbyxor, linne och strumpor på mig och en filt under täcket... höll på att få köldskador ... det har varit lika kallt i rummet som ute känns det... -12 grader är ju inte det vi är vana vid här nere i söder, inte så snabbt.. vi har ju inte hunnit att vänja oss vid någon minusgrad.

Vi har börjat med ventilationskontrollerad brand idag... har gått igenom självslockning, återupptag av brand, backdraft och gasexplosion... intressant att vi inte egentligen kan se om det är en pulsation eller om det är en backdraft på gång... läbbigt faktiskt.. nu är det ju så att det inte är så vanligt med backdrafter men men....

Jag och E har tränat idag.. jag sprang fyra kilometer, det kändes skönt efteråt.. har inte sprungit sedan november/december.. men nu är det dags att ta tag i konditionen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback