Torsdag

Idag och imorgon är jag ledig från skolan. Jag bytte ett praktiskt pass från fredag till onsdag, så att jag kunde åka hem för att vara med på en stor reklamfest  i Göteborg.. men inatt så låste sig hela ryggen och när jag skulle försöka vända mig i sängen så kom jag ingenstans och det gjorde fruktansvärt ont. Idag har jag ringt runt... och fått tag på en kiropraktor och en massör tills imorgon.. hoppas de är bra och kan lätta på muskelknutorna och fixa det onda.. det är så jobbigt att ha ont i ryggen och det påverkar utbildningen också.. jag kan och får inte lyfta tungt så nästa vecka när det är praktiska moment så får jag snällt lyfta det enklaste... fast jag tror inte att det blir några problem i gruppen... det finns många som kan hjälpas åt.

Nu är det hockey på tv.. Färjestad mot HV71.. ledning med 2-0!!! gott .... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback