Alkolås, min artikel..

Idag skippade jag lektionen om riskhantering i en myndighet.. jag satt och skrev på min artikel. Har under två dagar funderat och ändrat mig från det ena till det andra.. men idag lossnade allt och jag har skrivit om alkolås på Schenkers lastbilar. Vi har fått i uppgift att skriva en artikel om riskhantering där myndighet, organisation och företag arbetar gemensamt.. inte lätt inte.. max 1000 ord och jag landade på ca 600 ord. Är ganska nöjd med artikeln men det kanske fattas lite... speciellt likheter och skillnader i sättet att arbeta... men jag kunde inte komma på något sådär så jag skrev bara lite.. i detta fallet som Svenska transportarbetareförbundet togs med så kommenterade jag dem inte nämnvärt.. de är ett stöd och håller föredrag på trafiksäkerhetsdagar bl a. Nu är artikeln inlämnad till läraren och jag har fått en klasskompis artikel som jag ska opponera på, på fredag.. han har skrivit om väktare och polisen.... ler... det är ju jag ganska insatt i då jag har arbetat som väktare och tillsammans med polisen... inte var den lång heller... tur för mig... hihi.. ska snart gå och skriva ut den.

Idag har jag och Emelie tränat lite styrka... skönt att göra lite annat när man har suttit framför datorn halva dagen... nu är jag nyduschad och ska snart äta middag sedan blir det Grey´s ikväll....

Må gott..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Håll tummarna för FBK ikväll nu!

2007-03-21 @ 18:52:54
Postat av: Anonym

Yees... va gott... var nervös i slutet när Linköping gjorde två mål... gott att vi tog poängen.

2007-03-21 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback