Boring...

dryg dag... har haft  HLR-barn på förmiddagen... och alla klarade examinationen och fick ett kursintyg. Vi fick öva Heimlich manöver på spädbarn 0-1 år och lite större barn cirka 5-8 år... när vi hade gjort det fick vi öva på att göra hjärt-lung räddning...
Efter lunch ville jag åka till simhallen men då vi är uppdelade i grupper och inte har haft samma övningar/lektioner så var det ingen som kunde... trist... får försöka få in något pass nästa vecka..

Har kollat på "En officer och gentleman" ... det var inte igår jag såg den kan jag säga... kul att se Richard Gere ung och snygg.. hehehe...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Och nu åkte Sverige på stryk i fotboll... Det går inte speciellt bra för lagen jag hejar på haha.

Kul dag med HLR! Sånt tycker jag är riktigt skoj.

Ja du vad gör jag om dagarna. Kom hem från en rundresa i Thailand och Malaysia för två månader sen och har inte lyckats hitta nåt jobb än så jag letar febrilt efter ett jobb. Och tränar en hel del så klart=)

Sista chansen för FBK imorrn nu! Håll tummarna!

2007-03-29 @ 00:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback