Börjar med fredagen den 23 mars..

dagen då jag/vi körde från skolan i Lund till Göteborg för att fortsätta till Karlstad... en körtid på cirka sju timmar.. men den som väntar på något gott ...ääää.... väntar inte för länge... väl på plats i Karlstad intogs en god middag, nja... god pizza på Alfie. En då..fullsmockad restaurang som är riktigt fräsch... ett bra tips om du åker dit. När vi kom till Löfbergs lila arena så började parkeringen att fyllas.. platserna intogs och lotterna köptes... så gjorde även vi.. men inte fanken vann vi de där 27000 kronorna... kameran togs fram för att iallafall ha något minne tillbaks hem... köpte några läckra trosor också.. ;) 
Skojsam som jag är... hihi.. så dök det ju upp några killar bredvid oss och jag sa skämtsamt.. "-ni håller väl på FBK annars får ni inte sitta här"... killen bara tittade på mig.. kollade ryggen på tröjan och satt sedan tyst... efter en minut.. typ.. så säger jag.. "-jag bara skämtar".. killen tittar på mig och säger  "-jaha.. jo, vi håller på FBK"... han blir tyst och efter några minuter säger han... "-håller ni på HV71?"... jag bara tittade på honom ... "-nej, vi håller också på FBK"... (ser han inte det på min svarta FBK tröja????).. det visade sig omgående att han trodde vi kom från Jönköping pga dialekten???!!
Matchen började bra och slutade mindre bra... brrrr.. hemska tanke.. leder med 2-0 och släpper in 2 mål under de sista tio minuterna och förlorar i sd.... jag var besviken... så vi körde hem igen och var hemma vid 02...

image46


image47

image48

image49

image50

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback