FAN!!! det ser mörkt..

ut för mitt Färjestad... några minuter kvar av fjärde semifinalen... måste vinna tre raka nu... 6 år i final.. sitter som på nålar och ändrar mig fram och tillbaka i soffan...

Hmmzz....

Idag har vi haft trafikolycka, två insatser.. jag var räddningsledare i första insatsen.. det gick bra och jag trivs med att vara det. Vi fick bra feedback genom att jag pratade tydligt och informerade alla om vad som skulle hända, vad som hände och även markören tyckte att det var bra... :) thanks! i andra insatsen var jag losstagare och det var kritiskt person som vi fick ut på 6 minuter.

Efter lunch var jag och Emelie ute och sprang en runda.. skönt efteråt och jag somnade i sängen en stund...
Har tvättat och städat bilen idag.. nu är den ren och fin... I like... :)

Nja, det har inte hänt så mycket annars... matchen är över och vi förlorade med 4-1.. sista målet med tom kasse och pucken bara gled in.... grrrrrr...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Riktigt surt med hockeyn. De lyckas inte göra mål... Får hålla tummarna för att de orkar vända! Varför håller du på färjestad förresten=)?

haha eller hur är det underbart med en ren bil! Finns det parkeringsplatser om man bor vid skolan?

2007-03-28 @ 00:55:59
Postat av: Helena

Ja, det är inte roligt att de förlorade igår.. 2-2 hade varit mycket bättre och roligare!
Håller på FBK för att Värmland är ett härligt landskap, trevligt folk, härlig dialekt bl a... :)

Japps, det finns gott om parkeringsplatser på skolan..

Vad gör du om dagarna?

2007-03-28 @ 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback