Gammalt och nytt..

Hellosan... I´m back! :)

Oj, jag har missat några dagar och har en del att berätta..
Ska inte bli långrandig för om en stund så är det dags för hockey och nu har vi chansen att gå vidare... det står 3-0 till FBK mot Mora. :)) heja FBK!!

I fredags hade vi skumövning.. det var ju riktigt spännande att se hur snabbt det går att fylla ett hus och hur det känns att gå omkring i detta skum... hihi.. man ser ingenting, hör ingenting och är alldeles inlindad i skum.. titta själva..

Skum?vning

Skum..

Skum..jag..

Det är jag som är med på sista bilden, de andra bilderna är på mina klasskompisar.

Idag lördags var jag och min familj på "Lögn i helvete" på Lorensbergsteatern hemma i Gbg. Det är Robert Gustafsson och Peter Dalle som har huvudrollerna... fars, komedi, drama .. allt i ett.. Kan inte säga att det var i min smak då det var för traggigt och långdraget men det är kul med Robert.... det roligaste på hela showen var när de strippade till musik... garvade som bara den... du vet väl hur Robert gestikulerar med både min och kroppsspråk... haha... här kommer en bild.

L?gn i helvete

Idag har vi fått reda på att en klasskompis var i slagsmål i lördags och blev knivhuggen där lungan punkterades... tänker på honom och är glad att han är på bättringsvägen och att så många bryr sig om honom...

Jag och Emelie har varit ute  i det underbara vädret... sol, blå himmel och 17 grader!!! yeeeees!! snart sommar och sol och lätta kläder.. ;) vi sprang och det var verkligen skönt att röra på sig idag även om jag var lite trött efter box-passet igår... nähe.. dags för lite mat innan matchen börjar...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjenare! Ska söka in till SMO i Revinge till hösten och ska göra rullbandtestet om nån vecka. Jag har suttit och letat lite info om Revinge och utbildningen och nu haf jag plöjt igenom hela din blogg och kommer följa den i fortsättningen!

/Andreas från Karlstad

2007-03-13 @ 12:24:07
Postat av: Helena

Hej Andreas,

Va roligt att du blev mer inspirerad när du läste min blogg... jag håller tummarna för dig och hör gärna av dig igen och berätta hur det går... och glöm inte att hålla tummarna för FBK! ;)

2007-03-13 @ 17:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback