Inget speciellt idag..

Tillbaka på skolan efter en hygglig helg.. har inte hänt så mycket ... tränade tennis igår på morgonen, har inte spelat sedan skadan på foten slogs upp för 1,5 år sedan. Backhanden var jag inte nöjd med.. antingen står jag fel och slår inte igenom slaget eller så kommer jag för nära bollen med kroppen...  men det kändes ok med foten vilket är kanon.. ska eventuellt dela ett medlemsskap med grannen så att det blir träning varannan helg. På eftermiddagen blev det ett boxpass följt av ett kortare joggingpass.. var ganska trött vid 22-tiden...

Skulle ha lektion i artikelskrivning vid 10.30 idag.. men det blev inställt och flyttat till imorgon så nu är vi lediga till 14.30 tror jag.. då ska vi ha hydrauliklektion i två timmar. Kan inte påstå att jag ser framemot den lektionen.. tycker att det är mindre intressant... äää... hmmz.. får man tycka det?!

Nu ska jag kika lite i korridoren.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback