Semifinalen nästa..

Yees!! har köpt biljetter till första semifinalen mellan FBK-?????? åker upp till Karlstad den 23 mars och har fått bra platser... snett bakom spelarbåsen... känner till den sidan sedan innan... har ju varit uppe i Karlstad och kollat på hockey innan.... niiiiiiice! :) Håll utkik efter mig... svart FBK tröja.... långt mörkt hår... näää.. det är inte svårt att se mig.. det strålar om mig hehe...

Idag har vi jobbat i övningsgrupp... ska arbeta med ett projekt om riskhantering där syftet är att hitta risker på skolans fria ytor...utomhus... där vi gör en grovanalys.. och sedan ska vi göra upp kostnad/nytta och ge åtgärdsförslag på riskerna. Detta ska redovisas på fredag... slutar vid lunch... gott!

Förresten... jag blev godkänd på riskprovet... härligt! skönt att slippa omtenta.. vi kan bara få G.

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Brandkvinnan

Skönt att tentan gick bra :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback