Trött..

kom hem vid 02 inatt.. vår basgrupp bestämde i måndags att vi skulle försöka att umgås mera för att lära känna varandra bättre, detta gjordes efter vårt feedbackmöte som var schemalagt... det bästa som har hänt sedan vi började skolan. Alla grupper som arbetar tillsammans borde ha feedback tillsammans. Vi hade en jättetrevlig kväll i Malmö igår. Vi körde in i två bilar och gick och åt på en spansk/mexicansk restaurang som ligger precis bredvid bowlinghallen... och vilken bowlinghall... bra musik, ca 24 banor!?, black jack, bar och naturligtvis spel...
Då vi är nio personer i vår basgrupp så delade vi in oss i tre lag/tre banor. Vi tävlade både individuellt och i lag... superskoj... nåja.. jag och David fick Erik i vårt lag och han satsade på studs i rännan... så han fick mest ett poäng på varje rull... men han kom igen på slutet.. men det gjorde ju inte resultatet mycket bättre.. jag lyckades med en del strike´s och hade 95 poäng efter sjätte rullen på ena rundan..men tyvärr så var tiden slut så jag fick aldrig se vad slutpoängen skulle bli på den rundan... typisk när det flyter på... Kalle, Emanuel och Peter lyckades bäst... de var riktigt duktiga på att "strika"... äää... kanske inte Kalle men han lyckades med två i rad iallafall... det tredje laget var väl ungefär lika duktiga som mitt lag såå.. i stort så var vi jämna. Jag, Emelie, David och Martin tävlade även i rally... LER... jag vann. :)) Vid 23-tiden... gick vi in mot stan och stannade på ett ställe en stund sedan gick vi vidare och stannade på ett annat osv... vi gick flera kilometer sammanlagt... men det var nästan roligare än att sitta på puben.

Idag är vi lediga och jag har redan tränat så jag ska slappa hela dagen.... niiiice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2007-03-17 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback