fredag kväll..

redan.. dagarna går fort.. sitter och lyssnar på Kelly Clarkson.. och önskade att det kunde ha varit lika fint väder i eftermiddags som det är nu.. för då hade jag kunnat måla ute..hoppas på bra väder imorgon så att jag blir klar på altanen..målar skiljeväggarna i brun lasyr.. du vet det vanliga som de flesta har på altanen.. hmmz..

Jaha, hur gick det idag då.. var ju hos teamchefen.. i 2,5 h... jodå.. det gick bra! fick kika på de objekt som han ansvarar för.. gick igenom pass/tider och lite så.. jag hade kunnat arbeta på alla ställen med min erfarenhet men nu har jag valt fyra objekt som jag kan tänka mig.. japps, jag fick välja var jag vill arbeta.. inte många som får göra det. Blir även löneplacerad i den löneklass som jag hade när jag jobbade som väktare sist..
Har provat kläder och hade skoj när jag provade dambyxorna.. typiskt 80-tals brallor.. hahaha.. midjan på byxan slutar ca 7 cm över navlen... så jag valde ett par herrbyxor.. den minsta storleken såklart.. kavajen var snygg.. jag kommer att få keps istället för basker.. fick välja.. pikétröja och ett par "arbetsbyxor" och inte bara finbyxor.. det vill säga militärstuket med fickor på sidan.. detta vid rondering bland annat..
Alla papper är skrivna och nu ligger de på personalchefens skrivbord.. och jag väntar på att få gå på infomöte om de sedvanliga sakerna som komradio, klädsel mm...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback