Ja..

jag vet att jag inte har skrivit på några dagar.. men då jag inte är på skolan så har jag ju inget intressant?! att skriva.. bilderna från konfirmationen kommer.. den som väntar på något gott.. ;)

Nu ska jag snart åka till Team chefen på "nya jobbet"... det var ganska komiskt, för igår så fick jag ett mail från en person vid namn Roberto som var intresserad av att köpa min microvågsugn.. iallafall..på kvällen vid 20-tiden så ringer det en kille som presenterar sig som Roberto.. jag blev ställd i några sekunder då jag funderade på hur han hade fått mitt nummer... (lämnar aldrig ut det vid annonsering)... efter någon minut så säger killen att det är Teamchefen på företaget som jag har fått anställning hos...
Han berättade att mina "papper" låg på hans skrivbord och att rekryteraren och chefen hade skrivit "Suverän" på dem... ler stort... fint betyg jag har fått.. tror aldrig att en arbetsgivare har sagt så om mig innan...ja, inte rakt ut till mig ...
Nu ska jag köra dit.. får vi se var jag kommer att bli stationerad någonstans.. spännande... återkommer när jag vet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback