Kaos..

i huvudet... nu hinner jag inte med ... sitter med papper och stenciler i hela sängen...
Idag har vi haft uppstart av "säker och trygg verksamhet" som ska redovisas om cirka två veckor. Vi ska kolla runt i en simhall här i Lund... ett intressant men stort arbete som vi inte har tid med ... vi har ju två stora prov på intågande... konstigt att de alltid lägger allt i klump... grrrr....
På onsdag ska vi besöka ett skyddsobjekt... pensionärer.. fanken, jag ville ju komma bland barn.. det är så skoj... inget fel på pensionärer.. men jag har jobbat mycket på äldreboende och är de senila så är det faktiskt inte lika roligt att föra en dialog... ja, jag vet att jag inte får säga så... men jag ville så gärna komma till ett dagis..

Idag fick vi se en bandning från Generaldirektören om vilka skolor som ska läggas ner... jag var helt säker på Skövde, men jag trodde att Stockholm helt klart skulle få vara kvar men det fick den inte.. De som i dagsläget ska vara kvar är: REVINGE OCH SANDÖ... tjoho! nu är det preliminärt så allt kan hända.. men det ska nog mycket till för att förslaget kommer att ändras...

Under eftermiddagen har jag suttit med min powerpoint som ska redovisas imorgon... Hälsa och Livsstil... tränings- och kostplan för mig... tycker att den blev bra... nu ska jag fokusera på alla papper som ska sorteras... bläää....

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback