Ojoj..

det var längesedan jag var här och skrev... kommer inte ihåg allt som har hänt men jag ska försöka att återberätta lite av det.... 
I lördags (12 maj) var det Göteborgsvarvet... och naturligtvis var jag på plats... me and the kids.. vid 14:45 cyklade vi ner till Älvsborgsbron där vi enligt uppgift skulle få se det mesta... när vi hade parkerat cyklarna så ser jag en brandbil.. och för er som känner mig så är ju inte jag den blyga typen så jag beger mig ner till brandmännen och går fram och börjar prata med dem.. frågar naturligtvis om det är Frölundagänget som är där..jajemän visst är det de.. lag 3 (jag ska vara i lag 4) .. för er som inte vet så har jag drömt att det bara skulle vara 55 åringar där.. som inte gillar tjejer.. men som tur var så hade jag helt fel.. killarna tyckte narurligtvis att deras lag var det bästa, förmodligen så ville de bara glänsa eller så var det för att jag var tjej som de sa så.. de ville nämligen att jag skulle vara i deras lag.. ska bli riktigt skoj på LIA:n.
 
Iallafall.. när de första löparna hade sprungit ca 4,5 km så såg de ganska trötta ut.. nja nää.. inte toppenlöparna då... kenyanerna kom först.. inte helt oväntat.. jag försökte att hålla koll på några klasskompisar från skolan.. men tänk dig själv.. huvudet går fram och tillbaka hela tiden och att hinna se alla löparna som passerar.. nä.. det är inte lätt.. jag missade Sebastian först... och när jag helt plötsligt ser Oskar och ska fotografera honom så står det en kille framför mig och skymmer och när jag sedan får fri sikt så är Oskar förbi... han var snabb han.. I slutet så är det meningen att David och Calle ska komma men då kommer en rusch till och jag missar dem.. hade koll på deras tider iallafall.. såg någon kändis och några andra som jag kände... Robert sprang på 1:48 h.. bra tid med tanke på att hans mål var 1:55 h..

Japps happs.. dagen efter då.. jo, jag åker på magsjukan och spyr och har mig... mår kasst i tre dagar och har skittrist hemma...  på fredagen var jag bra igen och vi kunde flyga till Budapest som planerat även om halva familjen har varit kassa...

image146
Blivande kollegor...?

image147
Göteborgsvarvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback