Prov och prov..

det har jag haft idag.. Kemprov på förmiddagen och brandprov på eftermiddagen.. skönt att ha det gjort.. nu kan jag koppla av i helgen.. pluggade hela dagen igår.. det är inte likt mig.. är impad av mig själv... haha...

Idag packade jag en hel del som jag nu har fått hem då vi slutar snart.. det blir en hel del att plocka upp här hemma... och tvätta.. det luktar ju ganska unket på rummen så det sätter sig i kläder och annan textil. Imorgon ska jag packa inför Livräddarskolan i Tylösand... vi ska vara där måndag och tisdag och hoppa i det iskalla havet... brrr.. jag laddar med mössa och tjock jacka i pauserna.. som jag hoppas att vi får... ska ta bilder och eventuellt filma.. får se..berättar mer om det nästa vecka.

Min kompis Emma har gått ut skolan.. träffade henne innan hon körde hem.. nu dröjer det till sommaren innan vi träffas.. hon ska bo i Örebro under sommaren och arbeta på brandstationen där.. hon lär få tjänst efter.. hon är superduktig och en kanongo tjej med hjärtat på rätt ställe.. jag önskar henne naturligtvis lycka till.. :)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback