Skyddsrond..

på Holmagården.. vi var tidigt uppe... 05:10.. gäsp...
Med en minut tillgodo kom vi fram till "vår" för dagen.. skyddsrond... en liten turvisning av enhetschefen... ?! Anna-Stina fick vi och sedan var det fria tyglar.. och fri frukost... :) Tre timmar gick vi runt och synade varje hörna.. nja, nästan iallafall.. vi hittade mycket som jag nu har renskrivit i ett PM som både läraren och Anna-Stina ska få.
Jag .. och jag tror att grabbarna är nöjda med vad vi har hittat och vilka åtgärder vi har föreslagit.. det återstår att läsa feedback från läraren...  7 sidor fick jag ihop.

Ja, det är vad vi har gjort idag.. nu ska jag köra hemåt.

Önskar er en trevlig helg så hörs vi nästa vecka.. då det händer mycket...

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback