Jäktigt..

har haft full rulle idag då jag har gjort smörgåstårta .. fyller år idag.. har även städat hemma... har haft så mycket att göra så jag har tyvärr inte haft tid att sätta mig ner och skriva.. jo, jag skriver ju nu.. men jag har inte haft tid de andra två dagarna.. ber om ursäkt..

Körde till Skövdeskolan igår..
Skolan i Revinge ringde till mig häromdagen och frågade om jag ville representera skolan på ett möte angående utbildningen.. wow .. vilket erbjudande.. klart att jag nappade på det.
Träffade 1-2 elever från alla Räddningsverkets skolor... Sandö, Rosersberg och Skövde.. vilka goa killar.. väldigt mogna för sin ålder och väldigt bra kommentarer och resonemang.. vi hade trevligt. Utbildningschefen tyckte att en del förslag var riktigt bra.. hoppas att de verkställer en del av det vi tog upp..
Innan vi åkte hem fick vi se Nordens?! största övningsfält.. wow.. va coolt.. stort som bara den.. mycket mark och träd.. lite mer realistiskt om vi jämför "plattan" på Revinge... ska ge lite förslag på förbättringar till vår skola...
När mötet var slut så körde jag direkt till stationen.. hann precis med killarna ut.. övningskörning på Näsets parkering.. det var skoj.. tyckte dock att det var svårt att backa med släp.. det tog ganska lång tid men jag klarade det.

image219
Smörgåstårtan..

image229
Tidig morgon på väg till Skövde..

image226
Hustak i Skövde.. höjdförberedelse..

image227
Kemstationen.. de övar även höjd här...

image228
"Tågövning"

image220
Stackars M.. haha..

image221
Kör efter backspeglen..

image222
Här kör jag i en "vändzon"

image223
Det här går ju bra.. ler..

image224
Bil med släp.. svårt att backa med .. men uppställningen är väl ok..




Kommentarer
Postat av: Teller

Grattis på födelsedagen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback