Revansch!

Vid lunchtid bar det iväg.. solen sken.. temperaturen låg på cirka 9 grader .. det var ganska rått ute men det värmde gott i kroppen... vinst för Färjestad mot Frölunda på hemmaplan. Det låg i luften om jag säger så.. att VI skulle vinna! Yes!! revansch... tjii fick du som skrattade först.. 4-1 till FBK!!

Vi kom lagom till uppvärmningen... själv så tycker jag att vi fick en bra plats.. vi satt precis bakom spelarbåset.. och det var FBK som satt där.. fick en del kort.. lite suddiga men det var skoj att kunna se dem i ansiktet och till och med hälsa.. niiice..
 
Nu ska jag skryta lite.. flin.. lagets "stöddiga" kille... flörtade med mig.. det tog jag som en komplimang...sedan så syntes jag i tv-rutan också..  ;)

Det var ett ganska bra tempo på åkningen.. FBK hade pucken mest.. första perioden var lugn både när det gällde gruff och utvisningar men det togs igen under period nummer två... i tredje perioden så taggade Frölunda upp sig.. men de hade ingen chans. Matchen ägdes av FBK! och de var värdiga vinnare.
LL-arenan är väldigt fin och hemtrevlig att sitta i.. härliga färger som gör att det blir mer ombonat och varmt.. och så finns ju hejarklacken där också..

Publik: 8088 betalande

image273


image272
Så här kändes det innan matchen :)

image274
Uppvärmning.. Jörgen Jönsson..

image276
Jonas Gustavsson..

image279
..Åååsså.. är det mål.. :)

image280
Efter matchen ... så här stolt är jag..






Kommentarer
Postat av: Johan (Norrlandsgrabb)

Gratulerar får man väl säga.
Men säsongen har bara börjat och även Luleå vann igår.

:-)

Kram
Johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback