Alla gör olika

och idag visade Henrik mig hur han "går" igenom 411.. tycker att han gör det bra.. han är noga och kollar allt... så hjälper jag till så blir det ungefär samma..

Jobbade kväll igår.. var ute och körde runt Musikgatan-Gitarrgatan..antecknade enligt SMO... HSB hus.. och va fräscht allting var.. skyltar på rätt ställe, fungerande röklycka, stigarledning som var lättåtkomlig, utrymningsvägar... det var riktigt trevligt att gå runt på området och i husen..

Vi hade inte så mycket att göra igår.. jag hade hand om köket.. men det var lugnt och det fungerade bra.. några kollade tv, andra tränade.. och efter det första och sista larmet.. litet larm runt knuten... en familj satt fast i en hiss..  så gick jag ner i tvätthallen och fixade bilen.. de flesta gick och knoppade tidigt.. själv var jag i säng vid 00.30.. gick en sista runda i köket och fixade...
 
På eftermiddagen idag...var jag och körde lastbil på Volvo... yeee.. det var skoj.. har aldrig kört och väntar tills nästa sommar för att ta C-körkort.. men på Volvo var det ok att köra.. Carl Johan som åkte med tyckte att jag körde väldigt bra och att jag hade känslan för att köra lastbil... det var roligt att höra.

image170

Den här körde jag först.. Volvo FM, 440 Hk, 26 ton och 13 liters cylindermotor.

image171
Detta är en Volvo FH16, 660 Hk, 60 ton och 16 liters cylindermotor.. den körde jag efter...

image172
Till sist så blev det en Volvo FH16 grusbil + släp, 580 Hk, 53 ton och 16 liters cylindermotor..

image173
Här sitter jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback