Klar..

med både badrapporten och med hemexaminationen i Ledning/taktik/stab... satt hela dagen igår för att bli färdig.

Nu sitter jag på rummet och i princip väntar tills lektionen efter lunch ska börja... är lite uttråkad.. jag blir det ganska lätt när jag är här på skolan...

Ska snart börja med att läsa inför sjukvårdsprovet som vi har om en vecka... vill klara det utan omskrivning.

Annars har det inte hänt så mycket.. igår var vi ute på en gräsplätt och satte upp ett katastroftält med värme.. det var inte speciellt svårt.. halvklass 2 som jag går i vann över halvklass 1.. ler.. läraren tog tiden och vår gupp klarade att sätta ihop och igång allt på 5.40 minuter..men vi fick 20 sekunders strafftid då vi hade glömt att sätta fast en krok... halvklass 1 fick tiden 7.20..

Nästa vecka händer det lite mera och förhoppningsvis så kommer det några bilder också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback