Halvklass..

Idag har vi arbetat i halvklass... vi började med olycksutredning nere i brandlabbet. Läraren vi har är ganska trist när det gäller att framföra en lektion... vi hade powerpoint som även fanns upplagd som pdf på nätet. Läraren stod i princip och tittade på "duken" och läste rakt upp och ner.. ganska komiskt när jag tänker på det för igår på seminariet så säger examinatorn att vi ska ha blicken framåt ... sedan har läraren ett väldigt tråkigt röstläge..... det är sammmmmmma hellllllllllla tiddddden...

Vi fick en övningsuppgift som vi ska lösa genom att skriva en rapport som ska lämnas in nästa torsdag tillsammans med avslutet på olycksutredningen... direkt efter ska vi ha en skriftlig tenta som jag tror kommer att vara ganska svår... detta efter en vecka.
Efter lektionen hade vi fri tid till arbete så min basgrupp jobbade fram till lunch och hann med halva arbetet.
Efter dörrforceringen imorgon bitti så ska vi göra klar rapporten så att vi kan fokusera på avslutet.

Efter lunch hade vi sjukvård...idag skulle vi ta fram fakta om stroke, diabetes, intox och förgiftningar... min grupp fick diabetes...  efter insamlad och nedskriven fakta så redovisade vi det vi hade kommit fram till.. slutade kl. 15.

Jag har så mycket att göra så jag blir trött... :( måste fixa avslutet, ska läsa lite till provet ... skriva av E anteckningar..har sju sidor till (har ju varit sjuk)... och sedan ska vi börja på skogsbrandsredovisningen vi har nästa fredag.

Nästa vecka har vi insatsövningar både onsdag och torsdag... med räddningsledare A... grupperna är indelade och jag kom tillsammans med tre killar varav två jag inte har arbetat med förut.. tror nog att jag kör med Christian för vi är i samma övningsgrupp i vanliga fall..


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hejsan svejsan...hittade din blogg. Kul att läsa hur det går för dig. Och håll ut...det är snart över! Grattis till guldbojen förresten. Får du tuppjuck på grannarna så är du välkommen in till Lund och ta en paus.

Isabel SMO4

2008-02-15 @ 19:30:54
Postat av: Helena

Hej tjejen! va skoj att du har hittat sidan.. det är bara till att läsa från början och minnas tillbaka på din tid från skolan..ler.. eller inte.. hehe.. Jo, jag klarade den där guldbojen.. känns skönt att det momentet är över..jag är iallafall inte sist i klassen. Det visade sig att det är cirka 12 st som inte har gjort/klarat badvaktsprovet.
Hade verkligen varit skoj att komma in till Lund en stund.. vi kan väl höras av mera..

Helena

2008-02-16 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback