Snö!

Nu är påsklovet över..

Skulle köra ner till Lund igår kväll..  det var ganska lugnt hemma hos mig, men när jag kom till motorvägen så var det helt annorlunda.. snöblåst, snö på vägen.. de söderkommande bilarna var täckta med snö.. en bil hade krockat/kört emot något, en lastbil stod stilla i en backe.. is bildades på vindrutetorkarna.. nä.. i det här vädret kör jag inte ner, tänkte jag.. så jag vände hem... packade upp maten och satte mig i soffan.

Vaknade imorse... då har det snöat 10 cm till.. trodde att det skulle bli bättre väder idag.. hmmz... så jag är hemma. Får helt enkelt sköta marktjänsten ute idag.. skotta på gången här... summan är den att jag ligger inte och kör 30 mil i det här vädret..

Vad har vi på schemat idag då? jo, en uppstart i ledning/stab som tar cirka 30 minuter.

Lite mera snö... från lunch fram till kl. 17 har det kommit ytterliggare 7 cm snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback