Godkänd

på sjukvårdsprovet.. men läraren var besviken. Hon skrev att jag kan mera och tyckte att jag var slarvig..
Ja, får väl erkänna att jag har varit mer noggrann på de andra uppgifterna... på förra provet skrev hon "alldeles utmärkt" så visst kan jag.. sorry!

Nu är det inte många dagar kvar på skolan men nästa vecka är det full rulle.. redovisningar, prov, stor övning och en ... för mig.. stor inlämningsuppgift..
Brukar som sagt skriva bra på inlämningar, redovisningar och PM men den här uppgiften är "blank" för mig.. ska försöka att sätta mig och spåna lite imorgon. Många i klassen har skrivit klart uppgiften.. de har suttit tillsammans och därmed kunnat hjälpas åt.. pust...

Nu ska jag hålla helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback