Vi närmar oss examen..

och nu har jag inte så mycket att skriva och berätta...

Vi har två prov, några redovisningar och en inlämning kvar innan det är slut.

Vädret är med oss och det är varmt att ha larmstället på sig nu.. märkte av det idag då vi hade skyddsjordning vid järnvägen.. känns lite mer idag då jag nu ska vila lite.. har ont i halsen, huvudvärk och känner mig yr.. kan vara en förkylning på gång.
Ville ändå vara med på genomgången idag för att vi aldrig har haft det innan.

Brandprovet är klart och jag blev godkänd.. nästa vecka har vi EXOH prov.. extra ordinära händelser.

Må gott i solen!

Kommentarer
Postat av: marlene

hejsan!
jag hittade din blogg för några dagar sedan och har sedan läst och läst... Det är jätte kul att ha hittat en tjej som läser på SMO, jag vill och planerar att söka in till en av skolorna snart. Om jag får fråga; hur tycker du att det är att studera där? och vad det väldigt svårt att komma in?
Tacksam för svar,
Marlene

2008-05-06 @ 22:44:57
Postat av: Helena

Hej Marlene,

Roligt att du vill gå SMO! :)
I det stora hela så är det bra och roligt att plugga här.. visst finns det saker som kan förbättras.. bättre planering, mindre utfyllnadslektioner som inte ger något och mer av praktiska övningar.. men så är det kanske på de flesta utbildningar/skolor.
Det är inte svårt att komma in fysiskt, när det gäller betyg så ligger nog snittet på 15-16..(nya systemet).
Lycka till!

2008-05-07 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback